- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 23 april 2012

Flow

Idag har jag städat, pluggat lite, pantat burkar, köpt cigg, chillat, chillat mer, chillat lite till. Klockan blev helt plötsligt halv 6 märkte jag nu, och trots att jag sprungit runt sen jag vaknade känns det inte som att jag gjort någonting speciellt idag. Jag nog egentligen mest bara hängt framför flashback och skrattat åt dumma människor.

På tal om stenskott; Igår när jag skulle slicka igen ett kuvert papercutade jag mig på läppen, så jävla duktigt. Känner verkligen av det just nu, får ge fan i att le tills det är läkt.

Igår satt jag och lyssnade på en massa musik som var populär när jag gick på lågstadiet. Jag upptäckte hur nasty många av texterna är nu när man förstår dem. Hur kunde mamma låta mig lyssna på den musiken!? Sen blev jag hyper av musiken istället, hetsade över facebookchatten till Olivia och somnade sen med huvudvärk.

Nu väntar jag på pajresterna som står i ugnen. Jag är peppad på att laga en massa mat, ska bil skönt att handla på onsdag. Jag vill ha pannkakor. Åh. Jag orkar inte tänka på hur eller vad jag skriver just nu. Är för trött. Vill att förkylningen ska gå över!
Dessutom är jag kramsjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar