- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 17 april 2012

Good times

Lyckan som uppstår när man hittar en gammal playlist med musik man mer eller mindre glömt bort. WIN!
Sjukt random musik iofs, men jag gillar det. Får en mysig nostalgikänsla i hela kroppen.

Nu har jag gjort omprov i naturkunskap, jag hoppas att det gick bättre denna gång. Jag ska maila min mattelärare också så jag kan få göra det provet på fredag eller något.

Jag tycker att kopparstaden kan lägga pengar på att fixa de lägenheter de redan har över hela stan istället för att bygga en massa nya. Jag tror inte att de som jobbar åt kopparstaden bor i deras lägenheter, då hade de vetat att det är förjävligt dålig tätning i fönstren och kallt så inåthelvete hela tiden. Dessutom är det lyhört och man hör både grannar och folk som är ute och går i området hela tiden. Och alla jävla mopeder och gasande bilar på den här vägen! Våran lägenhet är väldigt fin, men läget är verkligen förjävligt.
Jag fick lov att ta en alvedon efter de hade sopat klart utanför huset, tack vare de extrema vibrationerna i väggarna som orsakade en jordbävning i min skalle.

Ahh, nu kom det en massa partymusik på den här playlisten istället. För sent för att dansa runt i lägenheten, typiskt.

Dags att göra någonting annat!



Om någon skulle ta illa upp av någonting i min blogg så måste jag här tillägga att jag aldrig har med avsikt att såra någon med det jag gör, skriver och säger. 


Silver Sun - Bubblegum <3

1 kommentar:

  1. Sådär är det ju dessvärre i de flesta lägenheter, iallafall i de tre jag bott i. Tråkigt men sant. :(

    SvaraRadera