- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 18 april 2012

Superunknown

Jag ligger i sängen, lyssnar på Soundgarden och drömmer mig tillbaka till när jag såg fantastiska Chris Cornell live för några år sedan. Det var en speciell känsla när han stod där och sjöng Scream och Soundgardens Black hole sun. Jag har fönstret öppet så alla som går förbi kan höra den bra musiken också, tänk så snäll jag är!

Jag har noll energi idag, känner mig slut som människa helt utan anledning. Det kan bero på matbrist eller något, jag vet inte. Ska käka något så fort jag orkar röra mig mot köket. Bacon eller något annat såntdär nyttigt, mja. 

Natten spenderades i Tällberg med fanta, eldning i öppen spis och bra musik. Sen jag kom hem har jag mest legat här och kollat runt på diverse sidor. Jag borde verkligen plugga men jag orkar fan inte.
Naturkunskapsprovet hade iallafall gått bra denna gång, thank god. På fredag är det matteprov. Hm. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar