- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 7 maj 2012

Så, alltså. I Fredags var jag hemma och gjorde mest ingenting alls.
På lördagen åkte jag till Rättvik med Pierre och Bea, gick runt på marknaden tills Tomas slutade och vi åkte hem till honom och Pierre och Bea tillbaka till Falun. Tomas hade tagit med thaimat som jag fick äta, vilket var perrrfekt! Sen hade vi en allmänt trevlig kväll tills vi somnade.
Igår morse var jag så trött när jag vaknade att tårarna rann, helt sjukt. Jag fick stanna kvar och sova en stund till. Tomas åkte till Rättvik och jobbade och jag satt, efter jag vaknat till liv, hemma hos honom och pluggade och kollade på några filmer. När han kom hem blev det mer film, nachos, god mat och päroncider.
Imorse såg vi ännu en film, tog det jävligt lugnt och åt lasagne. Sen packade vi ihop alla grejer och åkte till Falun. Nu har jag tagit en dusch och äter någon slags låtsasmåltid bestående av mackor och kexchoklad.

Det är rätt löjligt att jag känner mig så nedstämd direkt när jag kommer till Falun efter att ha varit borta ett par dagar. Falun gör mig deprimerad.
Tomas tidigare idag
Audrey Hepburn-klockan jag köpte igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar