- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 1 maj 2012

Valborg och sånt

Det här har verkligen varit den bästa helgen på länge!
Efter jag träffat släkten och firat mamma i söndags tog jag bussen till Rättvik där Tomas hämtade mig. Vi gled runt en stund innan vi åkte till honom i Tällberg och så blev det tv-spel och mys hela kvällen. 
Efter frukost, dusch och fix igår tog vi oss till Styggforsen för att kolla på lite fin natur. Benen gjorde förjävla ont efter vandring i branta trappor, speciellt eftersom jag hade helt fel skor för det. Vandring + kilklackar = fail. 
Eftersom jag inte orkar skriva så jävla mycket just nu tänkte jag istället berätta med bilder. Jag orkar inte heller slänga upp alla bilder här så för de som inte är vän med mig på facebook där allt hamnar kan jag säga; suit yourself! 
Styggforsen
Styggforsen
Random dudetroll som hängde i skogen
Grillmeister Hanses! 

Vi fick besök av Jonas!
Hittade en annan eld efter vi varit i Gropen
och sett ett tråkigt band med tråkig publik
Jonas och Tomas
Efter vi varit runt på brasjakt packade vi ihop lite grejer att äta och dricka och vandrade i den mörka skogen upp till en utkiksplats. Då hade jag istället ballerinaskor på mig, vilket inte var så jävla bra i all lera. Jag kan inte det här med skor, jag är en dålig tjej.
Vi gick ner från berget någon gång på natten, kollade på Sjätte Sinnet och sov. Helt perfekt!
Utkiksplatsen
Imorse när vi vaknade hade Tomas föräldrar gjort frukost åt oss! Sen åkte Jonas hem, jag spelade Fable och vi fixade oss. Innan vi åkte till Falun åt vi jättegod mat och glass som även det bjöds av föräldrarna. Snällisar!
Och nu sitter jag här och äter ostbågar efter en jävligt värd dusch, ska slänga upp dessa bilder + en massa jävla andra bilder på facebook eftersom jag vet att folk vill se dem. Mwah! 
När vi kom till Falun idag åkte vi hem till mamma så jag fick byta om och hämta mina kläder, sen träffade vi Jonas och Viola och gick på bio. Den här gången såg vi Project X. Helt vrickad film, jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska säga om den. 

Vädret, sällskapet, allting har varit så perfekt de här senaste dagarna. Jag kunde inte vara gladare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar