- 1990 - Falun, Dalarna -

torsdag 13 december 2012

Bra dag! Gjorde klar smörgåstårtan med mamma och Yvonne, fick Moa på besök och hon hade sin sockervaddsmaskin med sig. David, Malin, Mats, Monica, mormor och Göte kom, jag blev firad och hade det trevligt!
Sen hämtade Daniel mig och Moa, vi hängde här, Moa drog hem, jag och Daniel spelade Tony Hawk och åt popcorn, fick besök av Ante som joinade spelet, vi åt smörgåstårta och kollade på fula youtubevideor och sen kom även David förbi. Nu har Ante och David dragit hem, Daniel har gått och lagt sig och även jag är nerbäddad.

Imorgon väntar plugg, plugg och mer plugg. På lördag lunch med Lissi och mys med vänner, på söndag ska jag ha den tråkigaste födelsedagen ever och plugga.

Så så är det med det.

Jag hatar att höra det där namnet om och om igen. Det är det dåliga med dessa människor, hur påmind jag blir. Dock är det ju inget personligt mot dem utan det är i min egen hjärna felet sitter. Men jag ska inte tänka på det, jag ska glömma och gå vidare nu.

Cheerio!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar