- 1990 - Falun, Dalarna -

lördag 29 december 2012

Extremuppdatering!

Nu har jag inte uppdaterat på skitlänge så jag får väl skriva lite kort om vad som hänt under den senaste veckan.

I fredags hängde jag med bror hemma, drog hem till John med lite annat folk och drog sen ner på Pitchers och träffade Zanna, Robban och Amanda. Där träffade jag även en massa andra människor, blev sentimental och nostalgisk, var skitglad, fick uppskattning, var svinig, fick folk att bli arg på mig, spydde upp en svart gegga på en av toaletterna och fick sen skjuts hem av Mattias.

I lördags drack jag och Moa vodka och energidryck hemma hos mig medan vi lyssnade på Korn, Slipknot, Deicide, Murderdolls m.m. på extremvolym och härjade satan. Vi fick sällskap av Daniel, Mia, Robin, Basse, Sigga, Simon och Beaver. Vi drog ner på Etage och dansade själen ur oss och även den kvällen fick jag skjuts av Mattias hem tillsammans med Mia!

Lugnet före stormen
På söndagen vaknade jag och var så äckligt jävla bakis, satt och bakisflummade med San och Daniel och drog sen hem till mor med San och David, fikade och jag somnade i soffan. Jag stannade där hela dagen och vaknade på måndagmorgon, julafton, och åt frukost med mor och bror, bytte paket, fick håret fixat av mor, drog till kyrkogården och tände ljus och inväntade rätt tid till att gå hem till far.
Några presenter jag fick av mor <3
Snygg somfän
Sen drog jag och bror hem till far, blev hämtade av Jon och åkte till familjen Bennström och firade jul. Vi var 16 pers, fick en massa god mat och hade det hur trevligt som helst. Som avslutning spelade vi Buzz och jag och Jon kom tvåa (det var fel på spelet), sen hämtade Mattias oss, vi körde hem Jon och jag och David fortsatte ner på Pitchers. Där var det en massa kul människor men jag blev till slut less som fan efter att ha blivit knäad på låret så jag trodde jag skulle spy eller svimma och pga människor som jag inte hade någon som helst lust att träffa egentligen. Mattias och jag gled istället runt i hela Falun, skjutsade hem David, åkte runt en stund till och sen drog jag hem till mor och sov.
Jon, Robin och Marie
Våra snygga tomtar, 3 av de 4 som var
Lite folk!

Snygga knämärket:))
På juldagen, i tisdags, var jag hemma och tog det lugnt. Likaså på onsdagen. På torsdagen hängde jag hos en vän och drack vin och blev sen hemskjutsad av Johan.

Igår var jag hemma med Moa och Elin, åt pizza och spelade sällskapsspel. Vi var jättetrötta allihop så för mig och Moa blev det ingen utgång. Jag avslutade gårdagen i soffan framför "I rymden finns inga känslor" och sov sen tills jag vaknade imorse utvilad. Nu har jag ätit frukost i lugn och ro, duschat, haft i färgbomb i håret och kollar på Min stora gala och ska plugga i några timmar. Ikväll blir det bowling med lite fint folk och imorgon mer plugg och likaså på nyårsafton tror jag. Jag är inte ett dugg pepp på att dra ut då så om jag ens ska gå utanför dörren blir det nog hem till mor på middag. Annars stannar jag här i ensamhet.
Daniel drar till trysil imorgon så jag blir ensam hemma hela veckan och då ska jag se till att plugga saaatan!
Så, 8h tills bowlingen börjar. Det betyder att jag iallafall kan få 4-5h plugg gjort idag om jag ska ha tid att fixa iordning mig och sånt också. Greatness. Let's go!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar