- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 19 december 2012

Idag har jag ätit både frukost och lunch, även om det inte varit direkt stora måltider. Ändå känns min mage så tom att magsäcken krampar. Känns ungefär som någon sticker in vassa föremål i den. Jag måste kanske försöka äta någonting mer, eller så har jag hål i magsäcken och känner mig tom pga det. Nä, det tror jag faktiskt inte.

Imorgon klockan 11 ska jag har muntlig presentation av en uppgift om minoritetsspråk. Det känns helt okej, så länge halsen och snuvan håller sig okej under de minuter jag ska sitta där och prata med min lärare.

Så ska jag införskaffa någon slags liten julklapp till bytet på julafton, och se till så jag faktiskt får de där pengarna jag har rätt till i slutet av månaden. Med tanke på att skolan anmält mig till csn och skrivit att jag ska ha bidrag 1januari till sista juni så ska det inte vara något problem. CSN har ju godkänt skolans förslag, då kan de inte neka mitt. Right?

Jag följde med mamma och skjutsade Yvonne till tåget idag. Tiden hon var här gick jättesnabbt! Men snart bor hon här i stan, det kommer bli trevligt. När jag kom hem igen städade jag upp mitt rum och tände körsbärsljus i fönstret så det är rent, mysigt och luktar gott!

Nu ska jag göra psykologitest online och se om jag lider av Alkoholberoende
Anorexi
Asperger
BDD
Borderline
Bulimi
Depressions
Generell ångest
Hypokondri
Ortorexi
Panikångest
Paranoia
Shopoholic
Dålig självkänsla


Jag återkommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar