- 1990 - Falun, Dalarna -

söndag 30 december 2012

Igår drog jag och bowlade med Moa, Mia, Sigga, Olivia och Helena. Jag, Moa och Helena var i ett team där jag vann och de andra tre var i ett annat där tillochmed trean fick mer poäng än jag. Bra uppdelning! Sen blev det pitchers, otroligt mycket fint folk, slutade i kaos och drog tidigt därifrån. Jag ska inte dricka på minst en månad nu, ska fan klara det denna gång. Måste bevisa det för mig själv och för alla andra. Jag blir bara sämre och sämre varje gång jag dricker.

Nyss hade jag Johan på besök över en film och nu ska jag plugga, packa iordning lite tvätt och grejer och dra till mor där jag tänker spendera nyårsafton med henne, en god middag och bingolotto. Noll utgång, känns gött.

Jag är less. Men det ordnar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar