- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 1 januari 2013

Nu är äntligen det där skitåret över.
Visst fanns det fina stunder med bra folk men i helhet.. Mja. Det känns som när man lämnar en riktigt dålig kille, det blir lättare att blicka framåt och ge fan i att se tillbaka.
En av de positiva sakerna jag glömde i förra inlägget är att jag slutade röka i år, den 9e har det gått ett halvår! Greejt.
Nu ska jag somsagt inte dricka på ett bra tag och jag ska sluta snusa någon dag när jag känner mig redo för det. Sen, en vacker dag, ska jag börja ta hand om min kropp och träna för att ordna upp ryggen. Men just den grejen vågar jag inte lova mig själv i nuläget då det är mycket annat som måste ordnas upp först.

Nu bäddar jag ner mig, en timme in på det nya året, och vaknar imorgon utvilad och inte bakis till skillnad från majoriteten av mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar