- 1990 - Falun, Dalarna -

söndag 20 januari 2013

Sitter och hänger i lägenheten. Det är söndag, jag är fortfarande bakis sen i fredags då efterfesten med en massa sprit höll igång till 5 på lördagmorgon. Körde fotojobb båda dagarna, igår under extrem trötthet och bakfylla. Drog sen till pitchers och snackade skit med folket och halvsov tills vi blev hämtade. Spenderade resten av kvällen i soffan med Dirty Dancing och mammas nybakade kakor.
Jag kom precis hem efter att ha kollat på Ghost och City of Angels med mor och jag ska strax ta en lång varm dusch, pyssla om mig själv, fixa naglarna och greja med allt inför morgondagen då jag ska ta tag i allt som har med ja, ALLT att göra. Det blir en dryg dag på stan följt av plugg och ensamhet.
Jag är trött, förbannad, knäckt. Men det går över, som allt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar