- 1990 - Falun, Dalarna -

torsdag 14 mars 2013

Alltså, fucking shit.
Här försöker jag styra upp allting, lösa alla problem och göra det bästa av situationen. Och jag lyckas komma på ett sätt som faktiskt är väldigt bra! Men visst fan ska det dyka upp problem jag själv inte orsakat då. På fredag slutar min kurs i företagsekonomi, det betyder att jag måste bli klar med sista uppgifterna och slutprov och sånt den här veckan. På måndag ska jag börja en ny kurs. Men! Det verkar som att vux totalt skitit i min ansökan jag lämnade in för ett par månader sen då jag inte hört ett ord om jag kommit in på kurserna eller inte, och de finns inte registrerade på sidan så jag har inte kunnat införskaffa några böcker eller någonting. Men om jag inte kom in borde jag fått ett brev om det, och det har jag inte. Feels great man. Imorgon ska jag ringa och skrika åt dem och säga att det är deras fel om jag börjar knarka eller något för att slippa känna den här stressen och paniken.

I övrigt gör min skalle fortfarande ont och jag ska gå och lägga mig nu. Imorgon och på fredag ska jag plugga stenhårt, samtal ska göras och på fredag ska jag på cellprovsgrej eftersom jag blir 23 i år och därför börjar få kallelser till såna grejer (like a grown fuckin' woman!) sen åker jag härifrån asap.
Pallan'te. tjipptjipp

Ja, kul dag, uppdaterat bloggen som fan. Hah.

Jag vill ha min nya telefon och jag vill ha min pojkvän här. Nu, dirr, tack.

Världen fick en ny påve idag, jag kunde inte bry mig mindre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar