- 1990 - Falun, Dalarna -

torsdag 14 mars 2013

Knäppkille
Jag skulle sova, jag duschade och målade naglarna gröna istället. Är lite smånervös inför morgondagen. Borde sova men nu är ju alla mina 20 naglar blöta så jag kan inte. Åh, är så trött. Kan inte göra någonting med nymålade naglar. Dumt drag! Hungrig är jag också.. Kanske borde ringa mor och be henne köpa med någonting hem. Äeh I dunno.
Jag måste ha en telefon nu så jag slutar skriva här så mycket, då kan jag uppdatera instagram hundra gånger om dagen istället som jag brukar. Nu har jag inte lagt upp något där på 2 veckor så folk lär ju trott att jag dött. Nej, i helgen får jag fixa ny telefon Äntligen! Kommer bli en bra helg när ekonomiplugget är slut, jag får vara med min fina och jag får en ny telefon att leka med. En helg att bara pusta ut och slippa känna stress, njuta av lugnet och bara vara. Det behövs, verkligen. Att kunna somna på kvällen utan att tänka på allt som måste göras! Gah!
Nej, fan. Nu ska jag inte skriva mer idag på riktigt. Nu ska jag låta det här torka och ta en kopp te sen somna till en film eller något. Greatness! Planera lite inför morgondagen också kanske, mmjaaah.
Tjobop!

Fan vad snyggt det var med militärgröna naglar. Är kär i mig själv. Bild bjuder jag inte på, för jag har ju ingen jävla telefon att ta en med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar