- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 22 mars 2013

Trött som ett as ligger jag nerbäddad i Andreas säng 8 på morgonen. Nyvaken och med smink kvar från gårdagen. Idag jobbar han bara till 12 så jag ska somna om snart och låta tiden gå tills han kommer hem och kryper ner bredvid mig.

Igår chillade vi mest hemma och åkte och köpte redbull och sånt, på kvällen bakade jag mjuk pepparkaka eftersom Andreas tjatat om det i en vecka, under tiden roade vi oss med att måla på varandra. Sen skulle vi till Laxå men gjorde lite fel med gpsen och hamnade 20 min fel rakt ut i skogen bland hus som gav mig wrong turn-vibbar. Jag skrämde upp mig själv nog mycket, Andreas gjorde det värre och som pricken över i:t flög en uggla ut framför bilen och fick mig att skrika som en kärring. Minns inte sist jag var sådär rädd, jag var helt säker ett tag på att det skulle dyka upp ett och annat inavel och slå sönder bilrutan. Men vi överlevde! Thank god.

Vi kom hem strax efter midnatt, lagade kyckling och nudlar och bäddade ner oss och sov.

Nu ska jag sova somsagt, och invänta min underbara, älskade framtida man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar