- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 23 april 2013

Möten, miljoner papper, telefonsamtal, planering, stress, skavsår, nackspärr, lycka, saknad, mer stress, regn, åska, kyla, mamma-häng.. osv. Det är ungefär det den här dagen bjudit på!

Allt har löst sig nu till det som känns bäst och jag flyttar från stan, från Dalarna. Mitt rum på kvarnberget ska tömmas och städas ur, allt skit jag har hos mamma ska rensas så jag kan få plats med nytt skit där. Allt tills vidare, tills vi fixat vårat egna ställe som jag kan fylla med diverse onödigheter jag samlat på mig under åren.

Jag ser så mycket fram emot att starta upp mitt liv på nytt, på ett nytt ställe med nya människor. Det är verkligen vad jag behöver och önskat och att det nu går i uppfyllelse känns helt otroligt.

Jag har en helt underbar pojkvän som snart är min sambo och det känns som mitt liv börjar gå uppåt. Jag vet inte om jag någonsin varit såhär taggad på att leva förut. Äntligen slipper jag den här hålan av smärta och dåliga minnen. Jag vet att jag kommer uppskatta falun mer i framtiden när jag åker upp och hälsar på men i nuläget känns det verkligen helt fantastiskt att få komma härifrån.

The good life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar