- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 22 april 2013

Uhhehh. Nu har jag åkt tåg i 2 av 3 h och jag är så sjukt jävla rastlös. Jag saknar Andreas redan, men jag måste fixa en massa saker i Falun idag och imorgon sen drar jag tillbaka mot helgen igen!
Jag har ingen som helst koll på hur länge jag varit i Hallsberg denna gång, dagarna liksom smälter ihop och veckorna går så fort.

Jag har inte festat på snart 3 månader och jag saknar det inte ett skit. Jag mår mycket bättre fysiskt och det är en jävligt nice känsla att vakna tidigt på lördag- och söndagmorgon utan att vara bakis. Fuck yessss.

Näh, ska vandra till af när jag kommer till falun, skriva in mig och prata praktik och egenföretagande. Seriöst och så i mjukisbyxor och flottigt hår. Blir nog bra. Sen en sväng förbi skatteverket och vidare hem till mamma för mys med polisschäfer och med mitt hjärta Ester. Nu när jag är van med lilla Selma kommer det kännas underligt med så stora hundar mwahah.

Mer möte imorgon, förhoppningsvis pengar på torsdag, betala räkningar och färga håret och ja. Jajaja.

Fan vad jag är rastlös! Och hungrig. Och trött. Tur att jag har bra musik iallafall, och någonting att se fram emot.

50min kvar. Känner mig retarded.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar