- 1990 - Falun, Dalarna -

torsdag 8 augusti 2013

Wowoo

Pissväder, regn, uh. Tur att jag har Lost, en flaska vatten och en dosa rapé som underhållning. Jag väntar på mina betyg som ska skickas så jag kan börja plugga igen men de kom inte idag heller och jag börjar bli stressad.

Allt ska bli bra nu och livet ska bli helt jävla suveränt. Jag börjar med att plugga ämnen i höst sen omvårdnad till våren. Jag söker även jobb tamefan överallt och har tack vare min fina man kommit över rädslan att gå fram till okända människor och prata med dem, att fråga dem om de söker personal.

Till helgen firar jag och mitt hjärta ett halvår, tiden har gått så fort! Jag ångrar inte en sekund och jag skulle inte byta bort honom mot något i världen. Han får mig att må så bra, han gör mig pirrig och varm. Han visar mig vad lycka och kärlek är, han får mig att känna mig älskad och uppskattad. Han är min, och jag är hans. Och han är allt jag vill ha, den enda för mig. Min Andreas, min kärlek. Jag är så kär och mina känslor blir starkare för varje dag som går! Puttinuttinuttttttinuttsmör.

Mitt öra är ömt då det är på väg till 12mm som mitt andra redan uppnått, men jag töjer för snabbt. Min näsa är dryg och jag vill ha en mindre ring. Så, det var väl allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar