- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 16 september 2013

Csn är bäst i världen och gav till slut med sig. Jag blev något slags undantag och fick pengar trots att jag egentligen har för lite poäng! De sa att de tog hänsyn till mina personliga problem och betalade därför ut pengar.

Så nu har jag shoppat! Efter allt nyttigt som behövdes såklart, och presenter till brush. Senaste dagarna har bestått av ströshopping och i slutändan blev det tre par jeans, två bhar med tillhörande trosor, en stickad cardigan, wesc- hoodie, jacka, linne, och tisha (hängde upp mig på ett märke) samt en henri lloyd-hoodie och även en massa småskit. Så värt alla tusenlappar som gått åt. Nu behöver jag inte köpa kläder på ett bra tag igen! Thankgod. Nästa utbetalning från csn går förhoppningsvis till en resa som jag och min kära planerar. Och lite skuld till mamma ska betalas!

Jag har även färgat håret, det är så mörkt det bara går utan att vara svart. Alltså asmörkt brunt. Såjäklasnyggt. Skitnöjd är jag, Petra hjälpte mig med färgningen igår!

Pluggar för fullt och har idag skrivit recension och gjort laboration och skrivit/lämnat in den samt lämnat in två veckors historiauppgifter. Är trött somfän nu och väger mellan att sova och att spela.
Om 1h kommer mitt hjärta hem. Då ska jag iallafall pussas och försöka få honom att sova middag!

Äh bladderr. Vet inte ens varför jag skriver. Men ah. Ska fortsätta mysa med Selma nu, hon har lagt sig över mina ben och jag skulle behöva resa mig upp.. gnnnhh.

Måste skaffa glasögon och röntga käken, hejdå. Adhd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar