- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 18 september 2013

Netflix är efterblivet och laggar.

Igår avled Kristian Gidlund efter en lång kamp mot cancer. Jag läste alltid hans blogg förut men den senaste tiden har jag inte mer än kollat in max en gång i månaden. Det är hur som helst tragiskt och många sörjer honom. Cancer är hemskt. Den har tagit bland annat min morfar för 21 år sedan och min klasskamrat för 10 år sedan. Även min fina Rosso för några år sedan. Usch.

Idag är jag trött tack vare brandlarmet som varnade om lågt batteri mitt i natten genom att tjuta högt somfan. Suck. Så, latdag. Eller? Gick upp tidigt och har bäddat rent i våran stooora mysiga säng, städat en del och tvättar sammanlagt 5 maskiner med både mina och Andreas kläder. Nu blir det lunch och sen fortsättning med tvätt och städning, och om jag orkar lite plugg. Min ekonomilärare är utomlands så jag har bara en timme engelska imorgon och nästa vecka är jag helt och hållet ledig. Gött. Snart ska jag och mannen försöka ta oss till turkiet också, bara vara där och mysa en vecka.

Fattar inte varför jag ens skriver här! Men, skriva av sig är väl nice I guess.

Jag vill ha ett hus, en massa pengar och en kanin.

Hejdå

Ps. Jag är kär, min man är bäst. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar