- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 5 november 2013

.

Vill bara sova! Men måste plugga, äta, städa..
Hamstern vaknade när Andreas gick upp, och är vaken än. Alltså är hans dygn verkligen så som jag vill att det ska vara! Dock tror jag att han kommer somna mitt på dagen en stund ändå. Intressant.

Jag mår förfärligt dåligt fysiskt idag, illamående, snuva, huvudvärk, nackspärr och halsont. Jag vill bara ligga nerbäddad med min bästas armar runt mig, sådär så allt känns så tryggt. Men han är i örebro och jobbar och jag är ensam hemma så jag får nöja mig med en kudde och Selma!

Imorgon ska jag till skolan, är inte ett dugg taggad. Men det är bara ekonomi och det går ju bra. Har hittills fått B på 3/3 prov! Sen engelska på torsdag och sen helg.

Jag önskar att jag kunde sova i en vecka och sen vara så pigg som jag vill på dagarna. Men något är ju fel för jag är trött Jämt, oavsett hur mycket eller lite jag sover. Börjar bli rätt less på det. Tänkte ta bussen till marieberg och köpa färgbomb men orkar verkligen inte..

Nu ska jag ta in posten och skriva en uppsats eller något sånt skitkul. Ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar