- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 20 november 2013

Dör squatsdöden och tackar gudarna att det står "rest" på morgondagen!!

Gjorde muntligt prov i engelska igår, gick svinbra. Så skönt att det är över nu! Resten av proven är 3e och 5e december. Kommer gå galant!

Längtar till måndag då jag kan fixa mitt hår, äntligen. Kommer bli så sniiigggg om det blir som jag vill! Vill nuuuu!! Nytatuerat ringfinger har jag också, gjorde inte det minsta ont att gadda där.

Promenerat 40min idag, ätit bra mat, kört 80 squats och nu är det vila och Lost som gäller tills Andreas kommer hem om ett par timmar! Kanske kör några extrasquats eftersom jag inte behöver imorgon. Har kört i en vecka nu, och mannen min påstår iallafall att det börjar synas på mitt ass, haha. Ska köra på tills jag får latinorumpa.. nä. Bara nästan.

Egentligen borde man inte ha några ursäkter, finns träningsövningar att göra hemma utan redskap, finns tillochmed övningar för handikappade och såna som saknar kroppsdelar. Jag ska börja med lite tuffare grejer så fort jag känner att min kropp vant sig vid rörelse, men tills dess tar jag det lugnt. No stress!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar