- 1990 - Falun, Dalarna -

torsdag 14 november 2013

Förmiddag. Gick till skolan imorse, 20min promenad i soluppgången. Stannade i skolan till efter 11 och skrev tre hela uppsatser och sökte vårens kurser, drog in på ica och handlade och gick hem. Har nu fått i mig en udda lunch bestående av en mexikansk pkzzarulle, två wasa sandwich och en liten valio chokladmjölk. Ska snart renskriva och skicka in uppsatserna och plugga lite mer. Ska klämma in en liten catnap emellan också, antingen nu eller efter pluggandet. Sov inte så jättebra inatt, kollade på film alldeles för länge igår. Heh.
Imorgon är det iallafall ingen skola så då får jag sovaaa och sen är det heeelg!

Städade så jäva intensivt igår, med allt som hör till. Undanplockning, bäddning, dammsugning, dammtorkning och skurning i alla tre rummen. Idag borde jag verkligen tvätta. Verkligen veeerkligen. Har inga rena kläder.

Så. Nu saknar jag mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar