- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 15 november 2013

Igår började jag två stycken 30 days challenges - squats och burpees. Ska kirra snyggaste asset i Närke! Så jag har precis gjort dagens del och det känns verkligen i låren redan. Ska ha som nyårslöfte att börja på gym, om jag inte gör det innan. You gotta stay in shape! Ska börja äta nyttigare också, börjar idag med en pastasallad.

Pluggade verkligen saatan igår och idag ska jag fortsätta. Idag ska jag lämna in de sista uppgifterna i engelska, vilket betyder att jag, förutom det nationella provet, är klar i kursen! Så ska jag lämna in lite historia och skriva om mitt ekonomiprojekt från början eftersom Allt hade försvunnit från Andreas dator. Wäh.

I övrigt är det fredag vilket känns gött. Den här helgen går väl åt att bygga klar kaninburen och bara vara. Jawjaw, ska skriva klar all skit nu så stressen släpper!

G'day

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar