- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 11 november 2013

Jag vill lära mig att hantera stress. Jag vill lära mig att se det positiva i allt istället för det negativa. Jag vill bli av med min paranoia. Jag vill vara glad, lycklig, älskad, behövd. Jag vill må bra, jämt. Men det är något som hindrar mig från det, något i min hjärna som inte vill fungera korrekt. I need a brain doctor.

Klockan är snart 10, jag vaknade för två timmar sen när Andreas gick upp och jag har inte kunnat somna om än så jag borde kanske gå upp och äta frukost. Jag har världens drygaste förkylning som jag även verkar smittat min man med. Heh. Öronen gör så jävla ont! Näsan rinner, skallen dunkar.

I helgen var vi i Stockholm och hälsade på Irene, Andreas farmor. Vi var även och hälsade på hans faster Marie och hennes P-O en sväng. Trevligt att träffa dem igen! Vi sov kvar fredag-lördag, åt god mat och hade det allmänt trevligt.
Igår var vi och köpte godis till djuren, städade bur och grejade. Idag ska jag nog städa, bädda rent och sånt även om man inte ska anstränga sig fysiskt när man är sjuk. Selma fick ett oxben av Andreas igår, hon försöker både bära och gräva ner det men det är alldeles för tungt för henne!

Nu är iallafall hamstern vaken, han har nu fem våningar i buren vilket han verkar älska. Och en massa vitaminer och grejer har han också fått! Happy fuckin hamster.

Nej, om jag skulle ta och göra något av den här dagen då. Plugga, städa, spela wow? Äta och kolla på en film först. Eller sova en timme? Äääh.. jävla förkylningar hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar