- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 18 november 2013

Måndagmorgon. 9.
Jag kommer bädda ner mig igen och sova en timme till, vänta med alla måsten en stund. Andreas gick upp tidigare idag och tog en kvart till att bara ligga och hålla om mig, så jäkla fantastiskt.

Har mått piss hela helgen med världens förkylning och den värsta urinvägsinfektionen någonsin. Natten till igår fick Andreas hjälpa mig ner i ett kokhett bad vilket lindrade lite. Idag mår jag sådär, förhoppningsvis är det över innan dagen är slut.

Om en vecka ska jag fixa mitt hår en maaaassa. Jag vill inte ha rött utan någonting som är närmare min naturliga, så det ska fixas. Och eventuellt en förlängning. Min vision är svinsnygg, hoppas jag kan få den att uppfyllas också.

Idag ska jag plugga hela dagen, men eftersom jag mår halvkasst nu får det vänta tills nästa gång jag vaknar!

Usch, alla måsten och all stress gör mig deprimerad.

Träningsvärk har jag också, jävla squats!

Sömn, bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar