- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 4 november 2013

November.

Mitt intressanta liv osv.
Var och hälsade på föräldrarna för en vecka sen, med Andreas. Behövligt då jag mått piss pga att jag inte hade träffat dem på flera månader. Det var trevligt och mysigt och så. Förra veckan hade jag "lov" och slapp skolan, på onsdag börjar jag igen i nya lokaler!
För övrigt har jag klippt lugg, färgat håret rött igen och vänt på en hamsters dygn.
Nu är alla och jobbar och kommer hem 4, 5 och 6. Så blir det hela veckan, jag och Selma ensamma hela dagen. Är så äckligt jävla trött så ska ta en powernap innan det är dags för lunch och plugg. Ska plugga stenhårt hela veckan!

Så intressant är alltså mitt liv atm. Ja justja, har införskaffat bräda, bindningar, boots, nya goggles, jacka och byxor så jag är fit for fight när snön kommer! Och om 5 dagar har min fina stått ut med mig i 9 månader! <3 Och jag har köpt laktosfria sandwichglassar!! så nog är livet rätt gött ändå.

Nä, vila till några avsnitt Boondocks! Baj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar