- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 27 december 2013

Nu kom snön äntligen! Den skulle kommit för 3 dagar sen bara så hade det varit finemang. En så regnig jul kan aldrig kännas rätt.

Spenderade julen här i Hallsberg, första gången utan min familj. Dessutom var det första gången jag fick gemensamma julklappar med min sambo, vilket kändes jävligt vuxet. Biobiljetter och sånt, kommer absolut användas inom en snar framtid. Tant som jag är vill jag se Hundraåringen så jag hoppas A följer med på den!

Fick värmefilt (bästa ever), nintendogodis och wow-tisha av babe. Fick ny teddyfilt och diverse andra saker från de andra. A fick en skjorta, en radiostyrd bil och dyr Armani Code -parfym, -duschtvål och -rakbalsam av mig. Så nu doftar han som en million dollar man!

Han åkte till jobbet för en timme sen och jag myser under värmefilten. Seriöst den bästa grejen jag äger! Helt perfekt för någon som är så frussen som jag! Bästa killen - ja!
Ska snart gå upp och äta och levla upp min nya shaman i brist på annat. Sen är det helg och mystime. Och nästa vecka nyårsafton och ännu fler lediga dagar för A! Sen är allt som vanligt igen.

Jag hoppas snömängden ökar drastiskt och samtliga flingor ligger kvar nu så vi kan åka bräda i helgen!!

Alltså mysdeluxe, har man filten på högsta värmen och drar upp den till halsen känns det precis som när man kryper ner i ett varmt bad. Fattar inte varför jag inte ägt en sånhär innan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar