- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 27 januari 2014

Blev väckt vid 8 då A kom in med en halv panpizza som jag fick äta i sängen!
Jag är snuvig somfän. Men jag är iallafall nästan vithårig igen, fläckvis. En blekning kvar på längderna och lite silvermagi så blir det galant! Älskar de nya blekningarna som har lila inpackningar så håret slipper bli gult! Använde Schwartzkopf L1+ och L101 , den sistnämnda är sjukt bra. Sen ska löshåret få samma behandling! Men det blir en annan dag.
Igår var vi i Vingåker och A köpte kläder och en massa fika på Delicato! Sen en sväng genom örebro och resten av dagen var vi hemma, grejade med bilen och myste framför "28 dagar senare".

Idag ska jag skicka in uppgifter, göra så mycket av de andra uppgifterna jag hinner och skicka in dem, sen plugga voms, förbereda mig för två dagar teoriplugg och en dag metod, sen 30min workout, städning av både rum och hamsterbur samt tvätta...

Men först ska jag sova en halvtimme till eftersom jag sov pissdåligt inatt pga de där jävla mardrömmarna jag haft till och från de senaste veckorna. Det är tur att jag har världens mysigaste pojkvän att kura ihop mig hos när jag mår dåligt. Åh min fina man. I övermorgon är det exakt ett år sen vi träffades första gången, och snart har vi varit tillsammans ett år också. Miiiihh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar