- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 7 januari 2014

Kul att må som en säck potatis dagen innan skolstart. Imorgon börjar min framtid omvårdnadsstuderande.

Det är standard att jag saknar Andreas på dagarna, men idag är det lite mer än vanligt. Jag vet inte om det beror på att jag känner mig ynklig eller om det har att göra med att han var övermysig igår och inatt och fick mig att känna mig mer älskad än jag gjort av någon på jagvetintehurlänge. Min fantastiska kille. På torsdag har han varit min i 11 månader.

I söndags åkte jag, Andreas, Blanksvärd och wille till Karlstad i två bilar. Andreas köpte en Subaru Impreza wrx och Wille kollade på en bmw han skulle byta bort sin mot. Vi åkte hem halva vägen i tre bilar, men sen la bmwn av så de fick lämna den efter vägen och vi möttes upp hemma för urlastning!
Igår var vi i verkstan med Andreas chefs bil, den var inte riktigt lika häftig och sportig som de andras där.

I skrivande stund sällskapas jag av Selma som har lagt sig under värmefilten medan jag ska äta lasagne och kolla på något på viaplay. Sen blir det upprensning av våra rum och lite sånt kul och ikväll ska jag sova tidigt. Är rätt taggad på heltidsstudier i skola, även om det bara är typ tre dagar i veckan. Det suger att bara gå hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar