- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 22 januari 2014

Like a rollercoaster

Ups and downs. Hela fucking jävla tiden.
Först blev min bok i voms försenad så jag hade den inte på måndag och kunde inte göra prov då. Sen berättade csn att jag låg 100 poäng efter vilket satte mig i depp-mode direkt. Och som grädde på moset började filten spraka och gick sönder.. jag var nära att ge upp där, bara skita i fan allt. Men istället bet jag ihop och kämpade på. Lektionen igår var naiz, boken kom med posten under dagen, idag fick vi vara lediga och jag har börjat en programhanteringskurs vid sidan av för att plugga upp de saknade poängen, och världens bästa studievägledare fixade så jag kan göra kursen så fort jag orkar och kan. Så nu går det uppåt igen och det är skönt. Sen går väl annat fortfarande upp och ner men livet är inte perfekt.

Jag vill ha pengar, jag är i behov av så mycket saker. Fakn sheett. Aja.
Soppa och svingott knäckebröd, Selmamys och dåliga serier. Sen den dagliga workouten och plugg och någonstans däremellan ska jag fan sova en stund! Hektiska dagar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar