- 1990 - Falun, Dalarna -

torsdag 23 januari 2014

Win! Första natten på alldeles för länge som jag fått sova riktigt och utan mardrömmar. Det stör mig inte ens att jag drömde att vi hade världens lyxkåk med pool och svindyra möbler, ett vrålåk och asfina kattungar, för att sen vakna upp i våran säng. Jag var bara almmänt nöjd över att slippa vakna 10 gånger om natten i ren panik och kura ihop mig mot Andreas för att söka någon slags trygghet.
Det har självklart att göra med mitt psyke, när allt gick neråt kunde jag inte sova alls, när allt nu börjar ordna sig sover jag betydligt bättre.

Fick iväg första uppgiften i programhantering igår och hoppas att jag får nästa idag! I övrigt kommer denna dag och morgondagen gå till voms-plugg. Innan veckan är slut ska jag ha hemtentan klar och inlämnad samt vara redo att skriva tenta i skolan på måndag! No problemo.

Selma har bäddat in sig i alla täcken och filtar och ligger bredvid mig och knorrar. La upp en söt film på henne på instagram.

Nu vill jag bara få klar denhär datorkursen så jag kan få mina pengar, så jag kan må bra igen och slippa stress och panik.

Igår skulle jag äntligen få testa dedär nya "cheez starz" som jag sett fram emot. Men icke! Bensinmacker är ju sämst på att uppdatera sina sortiment. Förhoppningsvis får jag en påse imorgon, och en hel kväll med pojkvänsmys! ♡

Snart firar vi ett år, tiden har gått så fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar