- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 18 februari 2014

Awh yea.

Är "ledig" den här veckan. Lärarna har sportlov så jag har hemstudier. Men det verkar inte bli en ledig stund för det!
Igår var jag på rekryteringsträff, idag har jag vaknat tidigt och låtit bli att somna om för att ha en hel dag till tvätt, städning av två rum, städning av två burar och lite dammning, dammsugning och skurning. Så mycket jag hinner! Jag har dock inte ens gått ur sängen än eftersom den är såå skön.
Men snart ska jag gå upp och börja sortera tvätt, slänga in en maskin och äta frukost!

Sixten fick en ny bur igår, den finaste jag sett! Svart och limegrön. Nytt lyxfoder fick de små liven också. Vi köpte jättemycket tyckte jag, men det blev inte mer än 4kr..

På torsdag ska jag till tandläkaren och någon av resterande dagar ska jag försöka träffa Mia. Ringde henne tusen gånger och var utanför hennes port i en halvtimme igår men hon sov så fick noll kontakt med henne. Så typiskt!

Nu måste jag börja fixa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar