- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 21 februari 2014

Damdadam.

Andreas sover och jag kollar på Fångarna på fortet. Älskar att jag när jag var liten trodde på riktigt att de lät tigrarna äta upp de som råkade bli kvar inne i buren..

Anyhow!

Här är lite av grejerna jag unnar mig själv, som dimper ner i brevlådan på måndag eller tisdag:

Proclé Lip Balm Volume Booster (bara för att testa!), body butter (vanilla), foundation (maybelline dream matte mousse, ständig favorit), olay makeup remover, läppglans (maybelline, cherry bloom), puder (maxfactor creme puff translucent), läppbalsam med bivax och mangosmör, blackhead exfoliator (i hopp om snyggare näsa), iWhite-tandkräm (då jag lärt mig att det är sån typ av whitening man ska använda och inte pepsodent och de med korn i eftersom de bara slipar ner emaljen vilket inte är bra) en beigeaktig rouge, torrschampo med doft av melon och A's grejer

Beställde även en wet n wild-concealer som stod med på min orderhistorik men både produkt och kostnaden för den försvann sen på fakturan och jag har ingen aning om varför. Har mailat dem och frågat då jag verkligen verkligen vill ha den concealern! Annars får jag väl lov att springa runt på affärer och leta, hur lite jag än vill det.

Något som också ska införskaffas nästa vecka är en till blekning (depend eller schwarzkopf l110) och silverschampo, nya block till skolan, ugglestrumpor netto ska få in (måste ha!) ... var det något mer? Kanske. Ointressant för läsare dock, däremot kul för mig att i framtiden se tillbaka på vilken köptorsk jag var den där enda gången där i början på 2014. Men hey - jag har levt på några hundra i månaden de senaste månaderna och har nu flera tusen att röra mig med och sååå mycket saker jag behöver! Spara ska jag också göra såklart, och köpa lite kläder. Och betala räkningar och ge mamma pengar. Och ändå kommer jag ha en massa över!! Love it! ♡

Avslutar kvällens inlägg med en bild på vildhunden Selma. Tjah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar