- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 7 februari 2014

Idag är det riktigt jävla skitväder, det spöregnar!

Imorse var jag på möte med min lärare i programhantering. Det gick asbra och på tisdag ska jag skriva slutprov! 3 veckor tog då denna kurs för mig, suveräänt. Så nu blir det en massa plugg tills dess.

Jag är jätteglad att det är fredag idag, helgen kunde inte kommit mer lägligt. Jag behöver vila!
På måndag ska jag skriva två prov i voms, sen börjar den nya kursen på tisdag och direkt efter har jag som sagt slutprov, sen har jag lektion i voms på onsdag och prov på torsdag! Det blir en fullspäckad vecka minsann, men jag ser fram emot den fredagen och hur jag kommer må då när allting är klart. För den här månaden kommer jag få pengar som resultat för mitt hårda arbete. Det lönar sig verkligen att ligga i! Genom allt det här har jag lärt mig att förstå att saker faktiskt inte sker av sig själva utan man måste kämpa om man vill komma någonvart. Så är det med det!

Lite powerpoint-uppgifter ska göras, typ 3 exceluppgifter har jag kvar och lite strödda s.k. "självständiga uppgifter", sen är jag klar! Lagom till tisdagen. De timmarna jag har kvar nu går till plugget, och jag får lägga några extratimmar under helgen samt måndagmorgon eftersom jag inte ska skriva proven då förrän kl 3!

Allting kommer bli så bra när det är klart, jag längtar verkligen!

Nu blev regnet blöta snötussar istället. Jag tycker att vädret får ta och bestämma om det ska vara vinter eller vår. Vår vore inte helt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar