- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 24 februari 2014

Igår var jag ut och härjade i örebrovinden med Andreas, Clame och min saknade Mia!! Det var azm, mycket att ta igen och uppdatera varandra med, något vi ska försöka styra i veckan! Grejt!

Idag har jag metodlektion, men först vill jag sova en timme till.

Jag har två relativt nya, knappt använda, jackor, både en tjock fodrad (WeSC), och en tunn vårjacka (DC) som jag älskar. (Och en riktig vinterjacka och en kamouflagejacka..)
Men igår köpte Andreas far en WeSC-jacka som var så nice att jag fick lov att köpa en egen, fast annan färg/modell såklart! Passade även på att köpa ett par snigga jeans till A!

Första bilderna är min tjocka WeSC-jacka och min DC-jacka. De sista två är min nya WeSC-jacka och Andreas SWEET SKTBS-byxor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar