- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 21 februari 2014

Åååh my goood.

De senaste månaderna har varit ett rent jävla helvete, det är en sak som är säker. Och jag har för vana att gräva ner mig när saker och ting inte går som de ska, jag lägger mig hellre i sängen och drar täcket över huvudet istället för att slå mig fram genom mina motgångar och besegra dem som en hjälte. Den här gången valde jag att inte gräva ner mig,hur lockande sängen än var. Jag kämpade, jag stred mot mina hjärnspöken, jag satte psyket åt sidan och hjärnlöst tog mig framåt för att styra upp allting igen. Och allt hårt arbete lönade sig verkligen! Jag gjorde en kurs på mindre än tre veckor och får nu pengar igen. Det känns så overkligt att jag inte kommer förstå det förrän jag ser dem på mitt konto.
Jag belönade mig själv för vinsten i kriget mot mig själv genom att klicka hem lite produkter som ska göra mig snäppet snyggare. Det slank även med en liten grej till min man som fått stå ut med mig i allt det här!

Dessutom har jag haft ledig vecka vilket var helt perfekt och väldigt lägligt då jag behövde vila från den här stressen.

I övrigt då?
Jo, igår var jag hos tandläkaren. Det jag trodde var två hål i en tand var sprickor i en lagning så där ska jag bara få ett nytt lock på, och i en annan tand hade jag faktiskt början till ett hål så det ska lagas, allt detta i slutet av mars.
Min telefon är trasig, mikronfonen fungerar inte så ingen kan höra mig om jag inte pratar i headset. That sucks. Och mina garantipapper hade jag ju inte här så mamma har fått posta ner dem!
Jag är ganska säker på att våran hamster är blind (han ligger förresten på mitt bröst i skrivande stund)
Cleo har adhd. No doubt. Längtar tills hon slutar vara bebis och hyper så hon lugnar ner sig.

Nu vill jag ha mina pengar så jag kan åka till vingåker och shoppa! Och betala räkningarna, ska bli så skönt att kunna göra det i tid! Och jag hoppas resten av mina böcker blir sålda nästa vecka, har ju fått iväg en iallafall.

På måndag har jag metodlektion igen, och då hoppas jag att mina prov från förra veckan är rättade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar