- 1990 - Falun, Dalarna -

torsdag 6 februari 2014

Pukka Night Time

Köpte te igår, Pukka Night Time, i hopp om bättre sömn. Det innehåller en massa naturliga lugnande medel, rötter och plantor. Och se på fan, (placebo eller inte) jag sov hela natten utan att vakna en enda gång!! Jag var så lycklig imorse att jag ville gråta. Slängde i mig en frukost bestående av vatten, äpple och knäckebröd med en massa fibrer och quinoa. Sen gick jag till skolan bara för att upptäcka att jag börjar halv 1 idag, inte 8. Hah.. så jag gick hem igen och nu ska jag sova en timme extra bara för att jag kan! Bara för att klockan är halv 9 och jag har ätit, klätt på mig, sminkat mig och dessutom tagit en kylig 40minuterspromenad! I deserve this.
Dock slutar jag 16.00 idag vilket betyder att jag inte kommer kunna göra prov utan får skjuta fram det till måndag och göra det tredje nästa torsdag. Men no worries. Jag kommer snart ikapp!

Fick tillbaka hemtentan igår med ett stort B på, jag är riktigt nöjd!

Jag tror att det går uppåt nu men jag vågar inte säga något än.

Haj.

A♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar