- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 24 februari 2014

Yah, så fett. Jag kan inte beställa grejer utan att söka på mitt kolli sjuttielva gånger om dagen. Den här gången är inte annorlunda, så att kolla posten var väl typ det första jag gjorde imorse efter jag pussat mannen och skickat iväg honom till jobbet. Och idag kommer alla grejer! Inte kläderna dock eftersom jag beställde dem igår, men allt smink och sånt tjafs. Så imorgon kan jag vara snygg igen! Hääh. Jag hoppas även att mina garantipapper kommer idag så jag imorgon kan åka in till örebro med min telefon. Och då måste jag köpa blekning till håret och mer mat till gnagarna!

Fan, jag skulle ju sova en stund till.. så blev det inte. Jag måste gå upp och äta frukost! Sen har jag skola 12.30-16.00 och efter det hämtar jag väl mina paket och går hem och städar åt Cleo!

Ikväll börjar Talang, det ska jag se antingen ikväll när det är eller imorgon efter skuulan. Åh jaja, imorgon får jag börja gå upp svintidigt igen. Vaknade imorse kvart i sju som jag vanligtvis gör och det var nära att jag inte kunde somna om. Så idag är jag trött, därför är det tur att det är praktisk lektion idag!

Dags för mackor och chokladte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar