- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 31 mars 2014

Suck.

Long time no see!

Jag har jobbat för fullt, praktiserat arslet av mig. Börjar min första jobbdag idag, 3-9 så startar mitt liv som arbetare med lite ob, not bad at all!
Jag har blivit sommarvik på tre ställen. TRE! Helt sjukt är det. Jag hade dock inget problem med att välja vilket ställe jag ville vara på, det jag varit på hela tiden. Som timmis skulle jag dock vilja vara på dagvården också så det ska jag fixa!

Imorgon har jag praktik 14-21.30 och på onsdag 7-16, så ska jag skriva prov på torsdag och praktisera 7-16 på lördag, sen är jag klar och redo att arbeta hela dagarna istället! (Förutsatt att min lärare inte kräver att jag ska ta igen de dagar jag varit sjuk.. behöver ju inte det då mina handledare anser att jag är färdig och redo att stå på egna ben.)

Idag städar och tvättar jag tills det är dags för mitt 6timmarspass på jobbet. Någon gång under dagen ska jag även hämta mina nya vans som jag är så kär i!!

I helgen var vi i västerås på bilträff och streetrace, så skönt att det äntligen dragit igång för i år!!

Så ähuhsä. Bilder på nya skorna och ödlorna, Impreza och Turbo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar