- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 25 juni 2014

Huuuuh.. Jag kom i tid till jobbet igår! Och även idag.. Jag gick upp 6.10 och hade direkt tanken att "shit, tänk om jag inte börjar halv 8.." Och kollade schemat. Nope, jag började 7 så det var bara att kasta på sig kläder och dra till bussen som gick halv. Dagens jobbdag gick väldigt fort, jag slutade 2 och åkte hem och duschade och sov en stund. Nu har jag absolut ingenting att göra resten av kvällen, så det suger. Igårkväll var jag hos J och kollade på film igen, men denna natt sov jag hemma! Ikväll blir det nog film ensam istället, men det kan ju också vara trevligt. 

Imorgon jobbar jag 14-22. Jag är så trött. Antingen behöver jag riktig sömn en natt eller så behöver jag en ledig dag. Men det får jag ju på söndag! Can't wait. Och förhoppningsvis får jag lite mer sömn inatt än jag fått de senaste nätterna. 

Alla får lön denna vecka, men inte jag. Jag måste vänta en månad till. That sucks. 

Nä. Hä. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar