- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 4 juni 2014

Jag har inget att göra så jag bloggar!

Mycket har hänt senaste tiden. Jag och Andreas har gjort slut och jag har flyttat hem till Falun igen. Jag börjar jobba snart och jag kommer fortsätta mina studier här. För tillfället bor jag hos mamma men så fort jobbet drar igång kommer jag börja leta eget. Jag ska för första gången i mitt liv bo ensam, och ser faktiskt fram emot det. När jag hade lägenheten i Falun, innan jag flyttade till Hallsberg, bodde jag först med Moa sen med Daniel, plus att det i princip alltid var folk där. Men nu ska jag lära mig leva helt ensam! Spännande.

Jag har även övergett mitt blonda hår idag och blivit mörkbrun igen. Jag kommer förmodligen klippa av mig en hel del hår också, men mina planer delar jag inte med mig av förrän de är genomförda! .. om de blir det dvs.

Jag har spenderat dagen med bästa Moa, vi har tagit en långpromenad och beställt varsin klänning till midsommar! Min blev en vit med spetsärmar, jag är helt galet kär i den. Den blir finare för varje gång jag kollar på den!

Råttorna busar hela tiden och jag skämmer bort dem med godis och en massa frukt eftersom de är mina små älsklingar. Mina fina rådisar!

Jag har även hunnit spendera en massa tid med plastbrors två juveler Hugo och Nikki, finaste ungarna i världen! Känner nästan att jag vill ha en massa egna små knoddar, men det får vänta ett bra tag till. En man måste jag ju ha också och det är inte direkt aktuellt nu.

Nu får jag fokusera på Mig och inte springa efter någon annan och leva upp till dens önskemål och behov. Jag känner mig starkare än någonsin och kommer göra det bästa av mitt liv nu. Jag ser ljust på framtiden, jag ser verkligen fram emot att faktiskt leva. Att komma på fötter igen. Att bli den personen jag vill vara. Jag ska bli min bästa vän och jag ska uppskatta och njuta av mitt liv till fullo.

Nu kommer snart mamma hem. Imorgon ska jag städa en massa och i helgen ska jag till Floda!

Bless.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar