- 1990 - Falun, Dalarna -

lördag 28 juni 2014

Nu har jag jobbat i två dagar i spöregn, och man blir såå trött av det.. Idag har jag varit genomdränkt hela dagen. Min lediga morgondag kommer så lägligt. Chillmode: ON 


Igår slutade jag 4, åkte hem och tog en lång behövlig dusch och laddade om energin. Några timmar senare satt jag på Slussen och tog en (tre) afterwork-cider med David och Arne. Astrevligt! Där satt vi i flera timmar och efter 9 gick vi hem. Jag hann inte mer än in och vända innan Johan kom och hämtade mig. Vi drog ut på äventyr och hamnade långt åt h-vete ut i skogen, så högt upp man kan komma i Falun ungefär. Suverän utsikt, sämst väder. Vi var i princip vilse ett bra tag innan vi hittade en väg ut i samhället igen. 

Imorse gick det inga bussar så jag skulle vara tvungen att gå från främby till britsarvet (typ en timmes promenad) i spöregn. Som tur var hade jag en räddare i nöden igår så jag behövde bara gå från bojsen imorse, vilket tog ungefär en kvart och var jobbigt nog.. 



En varm dusch behövs nu, så fort jag orkar resa mig ur soffan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar