- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 23 juni 2014

Sista dagen på min miniledighet. 
Jag har hunnit med en massa idag! Jag gick upp tidigt och städade hela lägenheten, sen bakade jag en hallon- och en blåbärskaka. Johanna kom på besök och senare även hennes pojk, så jag fikade med dem och pratade om allt mellan himmel och jord. När de åkt drog jag iväg med mamma. Vi åkte till veterinären eftersom jag behövde något att tvätta Mollies ögon med då hon förmodligen fått in skräp i högerögat och är geggig i det. Världens snällaste veterinär gav mig medel att tvätta med, helt gratis. Och ett nummer att ringa om hon inte blivit bättre inom ett par dagar. TACK du underbara människa, du gjorde min dag. Sen köpte vi mat och drog hem där Moa och Veronica väntade. Fikade lite med dem, och även de försvann efter ett tag. Så nu har ditt blivit matlådefix och en massa annat, samt ögontvätt på Mollan, och nu väntar en dusch för mig. 
Imorgon blir det jobb, och efteråt kanske en träff. 

Just nu känns saker och ting jävligt bra.
Jag hoppas det håller i sig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar