- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 23 juni 2014

Vaknade astidigt idag, har ändå inte hunnit mer än att sminka mig.. Sitter i myskläder och rufsigt hår och väntar på att jag ska orka gå och plocka rabarber. Min älskade kusin Johanna kommer hit om några timmar. Jag ringde henne när jag hade lång rast i torsdags eftersom jag tänkte hälsa på henne, men hon var inte hemma så vi fick boka in en framtida träff istället och nu är dagen kommen! Jag saknar min lilla skitunge, som inte är så liten längre. Hon fyller 18 i år men i mina ögon blir hon aldrig äldre än 8, Max 12.. 

Jag är så glad att jag hade ännu en ledig dag, men jag längtar faktiskt till jobbet. Imorgon 7.30 är jag igång igen, så jobbar jag ända fram till söndag som är denna veckas enda lediga dag! Och jag slutar 2 på lördag så jag kan dra ut på roligheter om jag så skulle vilja! Perrfeekkkttt. Mitt schema <3

Nej fifan, nu måste jag städa, baka och ta på mig vettigare kläder. Det här funkar ju int!



Myshumör... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar