- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 2 juli 2014

Idag är en såndär dag. En såndär som inte är sådär jättebra!
Igår när jag var hos Johan fick jag en förjävlig  smärta i höfterna, något som gick upp mot ryggen över natten. Idag hade jag lite ont i ryggen men det var inget som skulle hindra mig från att jobba.
Åkte in till stan med mamma på förmiddagen, köpte medicin, smink och lite kläder och gick sen till mormor. Åt pizza och tårta tills jag var på gränsen att explodera. Göttans! Sen åkte jag och jobbade.
Redan på mitt första besök kände jag att ryggen började krångla och när jag var klar hade jag så ont att jag var gråtfärdig. Jag gick upp till chefen och förklarade läget, tog ett till besök och åkte sedan hem när jag fått klart att en vikarie kunde ersätta mig för resten av dagen.

Sen jag kom hem har jag varit soffliggandes och ätit smärtstillande. Jag passar på att ha American Horror Story-maraton eftersom jag ändå inte kan göra någonting annat än ligga här. Jag tänker hela tiden på allt som måste städas och fixas men jag ska försöka hålla mig ifrån att göra det idag, jag vill inte göra det här värre än det redan är! Imorgon är jag ledig och får vila, vilket är bra eftersom jag vill jobba i helgen!

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv, woop woop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar