- 1990 - Falun, Dalarna -

söndag 27 juli 2014

Ja..

Nu är det söndagkväll och helgen är över.

Jag orkar inte ens skriva så mycket idag, så det blir mer bilder. 

Igår var jag ute och käkade med Caroline på Pitchers, astrevligt och jag blev äckligt mätt! 

När Carro skulle och jobba mötte jag upp Albert som även han tog sig en bit mat, sen gick vi till Rådis i vanlig ordning. Det började med chilldricka, kedjerökning och skitsnack. 
Senare dök det upp en jävla massa folk och vi beställde in kannor med Sangria och hinkar med rosévin. Jag träffade min "lillebror" Anton som jag inte sett på ungefär 10 år, så sjukt kul! Förutom han och hans stekarvänner hängde vi med Erik, Johan, Tobbe, Tommy mfl. Efterfest på en ö taggades men jag blev för trött så när taxin skjutsat resten till hälsinggårdsbryggorna fick jag åka ända till främby gratis! Chauffören var asrolig och sa till oss att han stulit bilen och skulle kidnappa mig, sen körde han som en riktig biltjuv och kollade inte på vägen för att skrämma oss. Skummis! 

Idag har jag kollat på Grease, ätit pizza och spelat spel med Moa! Allmänt lugn dag helt enkelt. 

Jag köpte en magtröja häromdagen förresten, så Nice!

Nu ska jag mysa med mina småtjejer som hetsar omkring i buren och kärleksnafsar mig på fingertopparna, sen blir det en välbehövlig dusch.
Imorgon skulle jag börja 7.30 och jobba till 14 men jag bytte pass med en kollega så istället jobbar jag 14-22! Ob, awesomee

So long! 


Pussgurka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar