- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 4 januari 2012

Fy fan vad skönt det är när saker fungerar som de ska!
Till min gamla mobil hade jag en usb-sladd + kontakt, vilket var asbra eftersom det bara var att ta bort kontakten och koppla in den i datorn. Den laddaren (eller själva sladden rättare sagt) började glappa för ett tag sen så jag bytte till laddaren som egentligen hör till den här mobilen - jag bryr mig inte särskilt mycket om att jag inte längre har usb-sladden eftersom jag har en till mobilen också.
Nu tänkte jag lägga upp lite bilder på facebook eftersom jag glömt bort att göra det.. ptja, de senaste 2-3 månaderna kanske. Jag tänkte att sladden ju bara glappar lite så jag kan använda den. Nej, nu är den helt slut och fungerar inte överhuvudtaget! Den ansluter i inte ens en sekund och sen är den borta. Jävla skit!
Jag kom på att jag har en grej som ser ut som ett usb-minne men som egentligen är en liten dosa för sd-kort... och var faaaaan hade jag lagt den då? Det var bara att vända uppochner på hela jävla rummet, varenda låda, korg, påse.. you name it. Till slut, efter kanske 20 min letande, hittade jag den! FINALLY!.. Men tji fick jag! De har tydligen gjort minneskorten ännu mindre nu och det var för litet för dendär skiten! Men vad FAN! Och min usb-sladd till mobilen ligger någonstans i källarförrådet hemma hos mamma..
Dagens i-landsproblem, man tackar ja.
Det blir alltså inga bilder nu heller.
Jag tänker nu bädda ner mig, sura som fan och äta godis. Jag tänker sura lite extra för att jag inte anlitat en personlig massör som jag kan plocka fram vid behov. Min rygg - Jag : 1-0..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar