- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 27 mars 2012

Fandå, den enda av de serier jag kollar på som kommit upp idag är Skins och det är säsongsavslutning! Faaaan! Jag undrar om det kommer en s7 och 8 sen, en ny generation igen. Hm.. Och hur gick det med filmen de pratade om? Det måste jag kolla upp!

Ska fixa lite filmer och grejer inför kvällen, har laddat upp med choklad och ostbågar och sitter hemma hos mamma och lyssnar på musik. Tvättmaskinen är i full gång, räkningarna är betalade och jag borde plugga. 
Min kropp kliar och är jobbig, jag försöker att tänka att jag ska stanna här inatt så att stressen inte äter upp mig som vanligt. Kanske ska beta av någon säsong av Simpsons för att lugna nerverna.. 
Moa ska inte vara hemma ikväll så om jag bestämmer mig för att gå hem får jag vara ensam, såvida ingen kommer och gör mig sällskap. Stannar jag hos mamma får jag också vara ensam eftersom hon ska jobba, men då har jag bättre internet. Moa är en snäll kombo, hon ringde precis och sa att hon köpt två nya färger på pärlor till mig! Den bästa, skulle jag faktiskt kunna säga. 

Nu ska jag kolla på skins och lämnar er med detta;
Dagens två låtar, den första tack vare Moa som spelade den på hög volym x antal gånger medan jag var kvar hemma, den andra tack vare min playlist som ville shuffla till den några gånger. 

Gotye - Somebody That I Used To Know (feat. Kimbra)
Flux Pavilion - Lines In Wax (feat. Foreign Beggars)

1 kommentar:

  1. Sv, vad roligt att du är med och tävlar. Meddelar dig i morgon om vem vinnaren är. :) (om du vill får du länka tävlingen i ett ord i ett inlägg om du vill <--)

    Allt bra annars då?

    SvaraRadera