- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 27 mars 2012

Framgång & efterfrågan

Allt är tvättat och hängt, maskinens nya skiva är igång och mörkret har sedan några timmar tillbaka lagt sig över östra främby. Mamma kommer hem om en timme och jag har ingenting att göra tills dess. Att försöka sova nu känns lönlöst, även om jag vet att jag somnar väldigt lätt i den här soffan. Jag är för trött för att plugga, trots att jag verkligen borde. Jag får plugga stenhårt resten av veckan.
Jag måste försöka få tag på den där jävla människan också. Ska försöka hitta någon slags mailadress där jag kan skriva att jag försöker ringa men inte får något svar och be henne ringa mig istället. 

Jag håller på att kolla på en film som heter Stay Cool. Killen som spelar Mikey i Goonies och Samwise i ringen-filmerna är med och spelar någon slags gaysnubbe.. Det är rätt kul att se. Även Alan från 2½men är med. Men filmen är tråkig, seg. Inte så rolig som jag förväntade mig med tanke på skådespelarna.. När den är slut ska jag kolla på någon annan film och hoppas att den är bättre. 
Imorgon när jag kommer hem ska jag lägga pärlplattor, har megaman i tankarna men vi får se vad det blir för skoj. 

Jag har iallafall härjat på helgonplanket idag, vet knappt själv vad jag skrivit men det var säkert vettigt. Jag har fina vänner som hänger där. Vänner som bor runt om i sverige och som jag saknar nå gaaalet. Jag hoppas på att få träffa dem snart. 
Ogge, jag, Anna, Paci och Oskar
Random bild på mig och Anna, som jag tydligen inte lagt upp förr
Ludde måste såklart också vara med!

Jag tappade bort min nya tändare, men jag hittade den igen. Den låg i tröjfickan! Upptäckte det när jag tog ur tröjan ur tvättmaskinen. Så jävla duktig. 

Så jävla intressant! 
Maskinen <3 

1 kommentar:

  1. Sv, ja men eller hur! ;)

    jo det är jätte bra med mig. lite tät i näsan bara :(

    SvaraRadera