- 1990 - Falun, Dalarna -

söndag 8 april 2012

Closed eyes still look forward

Så nu är det söndagkväll och jag har en hel bunt roliga minnen med mig från denna helg.
Jag har hela dagen idag tagit det lugnt hemma i min ensamhet. Kollade på Warrior bland annat, ruggigt bra film faktiskt .Rekommenderas!
Vid 6-tiden promenerade jag in till stationen och mötte upp Moa. Vi gick och handlade och gick hem. Mia kom hit och vi lagade middag och åt tillsammans. De åt något random kött och jag åt pepparkött, till det hade vi strips och bearnaisesås. Suveränt!
Nu blir det film eller något annat trevligt. Imorgon är en ny dag och det ser just nu ut som att jag har planer för i princip hela måndagen, ända in på tisdagen. Får hoppas att det inte ändras för nu känner jag mig taggad. För att inte tala om glad.

Tommy Conlon (Tom Hardy) & Brendan Conlon (Joel Edgerton)
Warrior
Tack igen för i helgen, mina vänner. Ni är helt otroliga, världens finaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar